Detailed Notes on کمد دیواری

Wiki Article

– این نوع کابینت ها باید همواره رنگ آمیزی شوند چرا که پس از مدتی رنگ آن از بین می روند

آخرین اخبار اسفند ۲۵, ۱۴۰۰ اطلاعیه آخرین روز کاری آکس چوب در سال ۱۴۰۰ مهر ۱۱, ۱۴۰۰ اطلاعیه تعطیلی آکس چوب مهر ۱۴۰۰ مرداد ۲۵, ۱۴۰۰ اطلاعیه تعطیلی آکس چوب مرداد ۱۴۰۰

فاصله میان کابینت‌های ردیف بالا و ردیف پایین نیز چیزی حدود ۵۵ الی ۶۰ سانتی‌متر است.

– تمامی بخش ها باید یک شکل باشد و نمی توان در قسمتی از دستگیره و دیگر بخش ها از مگنت استفاده نمود

از نظر بسیاری از افراد، کابینت‌های آشپزخانه‌ی یکدست سفید باع می‌شود تا فضای آشپزخانه بی‌روح شود.

قیمت کابینت آشپزخانه ممبران بر اساس متراژ، نوع روکش و همچنین رنگی که انتخاب می کنید، محاسبه می شود. برای محاسبه قیمت و دیدن لیست قیمت، به صفحه زیر مراجعه کنید.

اگر آشپزخانه‌ی کوچکی دارید، از رنگ‌های روشن مانند سفید استفاده کنید تا فضا را بزرگتر نشان دهید.

در این مدل، طرح چوب با تم رنگ قهوه‌ای نه چندان تیره موجب به وجود آمدن فضای بسیار زیبا و شیک شده است.

اهمیت کابینت‌های آشپزخانه، نه تنها در پوشش‌دهی و ایجاد فضای کاربردی در محیط آشپزخانه خلاصه می‌شود، بلکه نقش ویژه‌‌ی آن‌ها، در نمای خانه و بالطبع زیبایی کل فضای خانه قابل مشاهده است. با انتخاب طرح‌های زیبای کابینت، که متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل‌تان باشد، می‌توانید ظروف، لوازم برقی، بسته‌های خوراکی، ادویه‌جات و بسیاری وسایل ریز و درشت دیگر را، که در هر آشپزخانه‌ای مورد نیاز است، ساماندهی کنید و در یک کلام، کابینت آشپزخانه با عرض کم هم نظم و هم زیبایی را به دل آشپزخانه بیاورید.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه در جهان، طرح‌های کلاسیک و سنتی است.

نکته قابل توجه در مورد کابینت‌های آشپزخانه‌ای که به رنگ سفید ساخته می‌شوند، این است که زمینه را برای نمایان شدن رنگ سوم فراهم می‌سازند.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه باید نکاتی را در نظر گرفت‌. یکی از مهم‌ترین نکات این است که از فضا به بهترین نحو استفاده کنیم.

مدل کابینت آشپزخانه‌ی بالا، ترکیبی از دو رنگ بسیار زیباست. در این مدل از رنگ‌های خنثی به منظور توجه بیشتر به جزئیات استفاده شده است.

کابینت منحنی به دلیل شکل ظاهری فوق العاده اش بسیار مناسب آشپزخانه های کوچک می باشد و همچنین قابلیت استفاه از فضاهای غیر قابل استفاده را نیز به شما می دهد

Report this wiki page